Hoe maak ik hem duidelijk dat ik niets in hem zie?
Ik heb laatst een jongen ontmoet en we hebben een paar dingen gemeen, maar hij draait daar erg op door.
We spelen beiden in een orkest (wel een ander orkest) en hij praat daar maar over door.
Hij is fan van een paar bands die ik ook wel leuk vind.
En hij stelde laatst voor om samen te gaan surfen, wat we ook allebei doen.
Nou zijn dat allemaal geen criminele dingen, maar hij is gewoon erg opdringerig en hij is wel aardig, maar hij draait gewoon door.
Hij komt te dichtbij en ik kan geen nee zeggen, omdat ik bang ben dat hij dan denkt dat ik overdrijf of dat ik hem kwets.
Misschien ziet hij wel gewoon niks in me en doet hij gewoon aardig, maar het kaatst een tweede probleem aan. De jongen waar ik een soort van iets mee heb is verlegen en ik ben bang dat die andere jongen hem hopeloos afschrikt.
Ik geef echt veel om die tweede jongen en ik wil hem niet kwijt, maar die eerste is bezig ons uit elkaar te halen (hopelijk onbewust) en ik durf geen nee of iets in die richting te zeggen.
Wat moet ik doen om hem minder opdringerig te laten zijn/worden tegenover mij?
(het is trouwens niet dat het een puber probleem is, ik ben 19, de opdringerige jongen is 21 en de ander 20, en het ligt ook wat ingewikkelder, maar dit is het hoofd probleem)
Liefs Kirke.
Hij maakt wel de indruk (ik ben niet de enige die dat zegt trouwens) maar een indruk zegt niet alles..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.