hoe ga je om met een "vriendin"die steeds strekjes heeft van overweldigende doorgeslagen..tja..uhh "sekte" ideen ofzo...
ken dr al mijn hele leven, tijd geen contact omdat ze echt irritant gek was, nu ging t weer beter, is weer leuk contact maar nu slaat ze weer door in t "christen"zijn, en gooit me van alles voor de voeten, over mijn geweten, hoe slecht ik ben terwijl ik beter weet, over mijn gewicht, dat komt door satan, nou ja, ga maar door............. ik trek me er zo min mogelijk van aan maar t contact zal dus zeker weer verloren gaan, als ze nog verder doorslaat.. ze vraagt mijn mening maar als ik die ECHT zeg, over haar, dan is t niet zo vriendelijk , en dat terwijl ik r tof vind maar niet haar manies iedere keer............... ze slaat door met alles ...nu is zo sinds kort into Jezus en denk dat ze de Uber christien is en dat t haar en mijn , ieders taak is, de wereld te verbeteren en wakker te schudden etc etc, kword er een beetje verdrietig van, want de dingen die zij als uber beschouwd , beschouw ik al jaren als normaal, maar voor haar ben ik niet goed genoeg als "christen" omdat ik niet schreeuw dat je geen vlees moet eten etc......
kword dr gek van, moet ik nou maarhelemaal kappen dan???
pffftt...........................