Hoe pak ik dit aan?
Ik zie hier op Goeie Vraag! regelmatig vragen voorbij komen over hoe je het beste een meisje kan versieren.
Ik dacht altijd: "Zo'n vraag ga ik dus echt nooit stellen!".
"helaas" heb ik nu ook zo'n vraag.
Sinds kort begin ik erg verliefd te worden op een collega van me. Als meester op een basisschool ben ik zeer gewend om met vrouwen om te gaan (ik heb een hoop leuke juffen als collega ;-)). Normaal gesproken heb ik dus nooit moeite met de omgang met vrouwen. Ik sta echt niet gauw met m'n mond vol tanden. Maar (zoals meestal als je verliefd bent) ik klap dicht zodra ik haar zie!
Ik vind haar zo ongelofelijk mooi en ik denk dat onze persoonlijkheden goed bij elkaar passen.
Het enige "probleem" (of de enige uitdaging (is misschien positiever)) is dat zij zegt dat ze voorlopig liever geen relatie wil. Ze vind het wel lekker rustig zo.
Wat kan ik hier nu het beste mee doen? Even een tijdje wachten, toch maar gewoon vertellen of eerst maar een beetje lief doen en kijken of ze misschien van gedachte verandert?
Ben vooral wel benieuwd naar de antwoorden van de dames! Hoe zouden jullie zo'n situatie zien?
Liefde is iets moois, maar soms ook lastig :p.
Bedankt voor de tip! Het zal niet veel problemen opleveren. Over 2 weken hebben de kids vakantie. Zo lang kan ik m'n mond wel houden over dat onderwerp ;-).
Nee heb je en ja kun je krijgen. ;-)
Ik zal alleen volgend jaar op een andere school starten, dus daar zal dan geen probleem meer over bestaan.
Op de basisschool ben je maar maximaal 6 uur per dag met de kinderen bezig. Daar tussendoor zie je elkaar echt wel meerdere malen door het gebouw lopen, tijdens speelkwartier, pauze etc.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.