ik zou wel eens willen weten wanneer je als vrouw nou kunt zien wannneer een man geinteressseerd in je is?!
Ik heb 2 jaar geleden een man leren kennen en tot vorige week waren we nog niet verder gekomen dan wat heen en weer gesms en af en toe eens een vage afspraak! We triggerden elkaar enorm, dat was wel duidelijk, maar het wou nooit goed doorzetten... Hij heeft me dus afgelopen keer eindelijk uitgenodigd om te komen eten en dat was eigenlijk wel heel leuk en gezellig! Hij zou me weer bellen...
Dat heeft hij dus 3 dagen later gedaan, met de vraag over een wederzijdse kennis belde hij me en of ik verder nog een leuke week had gehad?!
Het is ook niet zo dat hij het niet aandurft om me nog eens mee uit te vragen, want hij is het type ''echte man-man'' (haan) met een enorm groot ego! Stelt me meestal vrij directe vragen en lijkt niet bang te zijn voor de waarheid!
Mijn vraag is nu... Hoe stel ik me op? Ga ik gewoon zeggen wat ik voel of schrik je daar een man mee af? Of ga ik nog even afwachten en kijken wat er gebeurd? Hellup!!! Mannen vertel me alsjeblieft hoe jullie qua vrouwen in elkaar zitten!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.