Wat te doen als hij het uitmaakt maar toch 'tijd nodig heeft'?
Mijn vriend, ex, ik weet het niet meer. maakte het gister met ruzie uit. Hij was woedend, zacht gezegd. Het ging om niks. Maar hij heeft dingen gezegd als ik haat je. Ik weet dat hij moeite heeft als hij boos is weer rustig te worden en ik had weg moeten lopen. Maar ik vroeg hem vandaag is het voorbij? hij zegt ik weet het niet ik heb tijd nodig. Ik voel me hierdoor weer heel onzeker omdat ik het nu niet weet, niet eens of we wat hebben ik weet niet meer wat ik moet doen...
We hebben gezamelijke vrienden die nu overigens met ze allen weggaan en ik kan niet mee. Ik weet da tik hem niet om duidelijkheid kan vragen dan krijg ik een glasharde NEE en is het echt voorbij. Hij smst me nog wel heel af en toe en ik weet niet of ik nou nog wel of niet mag bellen of iets mag laten horen enzo. Ik ben in de war en weet niet wat ik moet. me langste relatie was 2 maanden, we hadden gister precies 1 jaar en 9 maanden...
De ruzies zin het compleet niet waard.
Hoelang moet ik wachten? wat kan ik ondertussen het beste doen.. En wat, is de beste afleiding om niet gek te worden van deze onzekerheid...
Toegevoegd na 1 uur:
Hij heeft schijnbaar geen beltegoed meer maar heeft net een sms via zen vaders mobiel gestuurd dat hij filmpje aan het kijken is enzo. Weet et ook niet meer, ik ga zo lekker naar buiten ben dit zat!
Niemand heeft tijd voor me, de weinige vrienden die ik he zijn allemaal weg of met iets bezig waardoor ik niet daar kan komen.
Hij houd wel van me maar ik ben soms ook niet de makkelijkste en hij kan gewoon niet zoveel heen. Toch weet ik dat het kan werken tussen ons. ik wil geen duidelijkheid als dat een nee is, dan heb ik leiver dat hij er langer over na denkt maar ik zou niet weten hoe ik hem voorzichtig kan vragen hoelang hij het liefst heeft dat ik hem met rust laat. Ik ken zijn antwoord 'ik weet het niet'.
Zoek een leuke hobby of sport want dan leer je ook nog eens nieuwe vrienden kennen.
maar dat kan niet als hij dat niet wilt. Ik probeer te werken, maar omdat ik niet meer dan 215 euro verdien verdien ik niet meer dan wat ik van de wetwij krig dus ik werk VOOR NIKS.
Ik hou geen geld over, geen geld voor vervoer en ik woon in een kutgat waar toch niemand komt.
Ik begrijp het wel en ik ben bli met de tips maar helaas heb ik het al geprobeerd, ik heb er gewoon geen geld voor.
Ik heb hem net gesproken en mag hem zo nog even bellen, vanavond gaan we praten. maar hij zei al: ik hou van jouw. En ik heb wel werk, maar het verdient niet genoeg dus het geld waa rik nu voor werk, zou ik ook krijgen als ik helemaal niets zou doen. Maar het komt wel goed. Ik ben erg blij dat het niet lang geduurt heeft, ik ben de laatste tijd niet zo stressbestendig en al helemaal niet als het gaat om hem te verliezen.
Als hij zo een klootzak was geweest, dan had hij veel langer niets laten horen, had ik hem nog niet mogen zien, had hij me gewoon aan het lijntje gehouden etc. Ik wil jullie toch even bedanken voor de moeite. Maar ik ben toch erg blij dat ik niet snel opgeef en hem niet heb opgegeven. Ik weet best dat hij volwassen zou moeten zijn met 19 jaar, zou kunnen zin laat ik het beter zo zeggen... Hij is zichzelf nog niet goed genoeg tegengekomen en zo goed kent hi zichzelf dus ook niet.
Ik ben niet blind, niet verliefd, houden van overwint een hoop.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.