voor mezelf kiezen?
Ik heb nu 8,5jaar een relatie en ik ben nu 23jaar!
Ik heb steeds meer de behoefte om de 'wijde wereld in te trekken' om het maar even zo te zeggen. Ik wil nieuwe dingen doen, ontdekken, nieuwe liefdes voelen. Het punt is dat ik nog van hem houd, alleen lang niet zoveel als hij van mij. Ik heb het wel een beetje gezien en wil meer en andere dingen. We zijn het tegenovergestelde van elkaar en in ons geval werkt dat niet echt. We vullen elkaar niet aan en hebben twee aparte levens, ondanks dat we samenwonen. Het moeilijke is alleen die liefde die ik zover nog voor hem voel. Hij brengt geborgenheid, veiligheid, vertrouwen en zekerheid. Hij is hartstikke lief en ziet er goed uit. Moet ik hem laten gaan om het leven te krijgen wat ik wil? en gaat die liefde dan vanzelf wel weg? Als ik weg ga wordt het wel echt zwaar de eerste maanden.
- Zie je hem als een partner of een vriend?
- Hebben jullie wel bevredigende seks?
- Hebben jullie naast dat jullie twee zulke verschillende personen zijn, wel raakvlakken? Welke zijn dit?
- Heb je wel eens naar hem je twijfels uitgesproken? Zo ja, wat deed hij daarmee? Zo nee, is dat geen idee?
- Doen jullie genoeg leuke (en spannende) dingen samen? Zo ja; wat? Zo nee; misschien wat meer dingen samen ondernemen?
-we hebben bijna nooit seks, want ik voel me niet meer tot hem aangetrokken.
-enige raakvlak is dat we beide eigenwijs zijn en van een feestje houden.
-hij weet hiervan alles, ik ben altijd eerlijk. hij vond dat ik hulp moest gaan zoeken!
-we doen niet veel samen, maar proberen dit idd wel te veranderen. Ik haal hier alleen geen voldoening meer uit.
Ik ben 23 en heb een relate van 8,5 jaar en de afgelopen maanden bennik met niets anders bezig dat de vraag die jij nu stelt.. Het had mijn verhaal kunnen zijn.. Ook ik voel me gevangen en ben nu op een punt in mijn leven waarvan ik nooit had verwacht over deze dingen te gaan twijfelen.. Net als jij wil ik meer dan dat ik nu heb, ondanks dat mijn vriend heel lief is.. Ik hoop dat je voor jezelf een goede keuze kan maken!! Liefs..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.