Waarom krijgt de ene vrouw alles gedaan en de andere niet?
Mijn ex partner wilde nooit trouwen vanaf het begin af aan al niet. Moet eerlijk toegeven dat onze relatie toen regelmatig ups en downs had, mede door het feit dat hij altijd zo star was in bepaalde dingen, bovendien had hij 2 kinderen waar ik meestal me eigen mee bezig kon houden ( hij deed dat niet). Kortom ik heb veel gedaan voor hem niet altijd met even veel zin. (hij is geen verkeerde hoor en het zal niet bewust zijn gegaan) Maar uiteindelijk is onze relatie op de klippen gelopen en heeft voor een andere vrouw gekozen, inmiddels ziet hij zijn kinderen niet meer die nu 10 jaar ouder zijn en ...binnen 1,5 jaar gaan ze trouwen, is het huis verbouwd en staat tot mijn verbazing het huis alweer te koop want ze willen een ander huis.
Nu heb ik ook een andere vriend en die geeft aan nooit te willen verhuizen, nooit te willen trouwen etc. is erg gehecht aan deze omgeving en kan moeilijk wennen aan een andere omgeving. Nu vraag ik mij sterk af of het aan mij ligt. Soms denk ik dat heb ik weer.
Even voor de duidelijkheid, ik hoef niet perse te trouwen, en mijn nieuwe vriend is erg lief, het gaat mij meer om het feit dat de mannen in mijn leven altijd al op voorhand op een briefje meegeven wat ze wel en niet willen en vooral het laatste, met als gevolg een afgewezen gevoel.
Mensen uit mijn omgeving zeggen dat de nieuwe vriendin van mijn ex eisen stelt.
Ik weet dat liefde niks te maken heeft met mooie huizen etc. maar soms ben ik wel een beetje jaloers.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.