Wat kan je aan een twijfelde scharrel doen?
Ik ben nou ongeveer 1.5 maand met een meisje bezig, maar ze twijfelt nog steeds. in de tussen tijd heeft ze het al een keertje gezegd dat het over is, maar na een week geen contact belde ze op dat ze het wel jammer vond ze me weer wou zien.. dat is ongeveer 2 weken geleden.
Nu heeft ze eergisteren dus weer gezegd dat ze nog steeds erg twijfelt en toch niks wil hebben. maar na dat gesprek hebben we nog '...' gedaan dat was voor ons samen de eerste keer dat maakt het zo raar. Had haar vandaag gebeld ze twijfelt nog steeds en ze zegt dat het nog eigenlijk niet helemaal over is tussen ons maar zo voelt het wel nou bij mij. Kan ik heb ener van der manier zorgen dat ze minder of niet meer twijfelt?
Toegevoegd na 11 uur:
Ze heeft ook gezegd dat haar gevoel ja zegt maar haar verstand nee. dat maakt het ook weer zo vaag.
PS; Ik heb het woord scharrel gebruikt omdat ik niet precies weet wat het nou is een vriendin of aanstaande vriendin? of gewoon een scharrel.
Wat vind ik dit denigrerend!
Als je al zo over haar praat, snap ik niet waarom je met haar verder wil.
Verder naar wat?
Werkelijk toen ik de titel zag dacht ik dat het over een scharrelkip ging die niet wilde leggen.
Stoppen met die relatie zowel voor haar als voor jou.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.