ik heb ruzie met mijn vriendin hoe kan ik het goed maken?
ok het begon allemaal heel aardig enzo gewoon leuke gesprekken enzo. toen begon ik haar leuk te vinden. ik heb haar dat vertel. ze wist nog niet of ze mij leuk vond ik vroeg sta je er wel open voor? zei ze ja dus wij hebben wat leuke gesprekken gehad
toen begon ze foto's te laten zien. en toen heb ik iets heel stoms gedaan ik heb min of meer per ongeluk gezegt dat ze op een foto een beetje dik leek maar dit zei ik pas nadat ze vroeg wat ik er van vond en ik dacht ik ben gewoon eerlijk.
dus ze werd boos op mij ze voelde zich heel beledigd.
ik heb het de dag erop meteen goed gemaakt met een heel emotioneel en lief verhaal. ze had me vergeven maar ik had het gevoel dat ze ze het neit echt meende ze begon er afentoe nog wel eens over maar dat hebben we gewoon uitgepraat.
tot vanmiddag toen ik uit school kwam. ik zie zoals gebruikelijk hoi en toen zei ze ik hoef je niet te spreken ik heb geen zin om te praten. toen een beetje een discussie en toen zei ze dat ze me nooit meer hoefde te spreken ik moest maar oprotten.
ik reageerde daar natuurlijk heel geschokt en een beetje boos op maar dat is ook wel begrijpelijk als net degene die je leuk vind zegt dat zij je nooit meer wil zien/spreken. op een hele harde en kille manier zonder enig gevoel of begrip voor mijn emoties
toen heeft haar vriendin het een beetje goedgepraat maar het is nog steeds niet opgelost ik ben nog steeds boos/verdietig.
hoe moet ik dit goed maken en wat kan ik eraan doen ik zou het heel graag goed willen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.