Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat er koppels zijn waarvan 1 vd 2 geen toekomst ziet met de ander (niet de ware dus) maar toch weer na weken/maanden/jaren terugkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
993

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ja alles kan in relaties, mensen kunnen van mening veranderen, dingen meemaken waardoor ze ineens anders tegen het leven en misschien ook hun vroegere geliefde aan gaan kijken.

Mensen veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gras lijkt altijd groener bij de buren;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een tijdje van elkaar weg bent, dan bekijk je de problemen die er waren soms anders, milder.
Je herinnert je ook weer de leuke en gelukkige tijden die er toch ook waren.
Het kan zijn dat de relatie in een sleur was gekomen en dat de breuk veroorzaakt was door omstandigheden of oorzaken die te herstellen zijn. In dat geval is het misschien mogelijk dat het terug goed kan komen. En sommige koppels geven de relatie dan nog een kans.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had een super relatie gehad met mijn vriend. Ik hou er niet van om ex te zeggen, vind ik een negatief woord.. Het is uitgegaan in September om vage redenen vanuit zijn kant. Hij wilde weer vrij zijn, we hadden toen bijna 2 jaar. Na 5 maanden kwam ik hem weer tegen op een feest en wilde hij mij graag weer terug. Altijd heb ik een zwak voor hem gehad maar dit was wel erg verwarrend. Ik heb er een lange tijd over nagedacht en we konden gelukkig weer met elkaar omgaan. Dit voelde als vriendschappelijk met elkaar omgaan. Mijn gevoel kwam langzaam weer terug maar we deden rustig aan, hij ging echt voor mij werken en we kregen weer een relatie. Deze relatie was heel fijn en we wisten wat we aan elkaar hadden en er was veel liefde. Ik heb niets aan hem gemerkt dat zijn gevoel minder werd.
Dat is begin april aan gegaan en het is afgelopen zondag weer over gegaan. Hij dacht dat zijn gevoel hetzelfde zou zijn als in onze 2 jaar hiervoor, maar het is minder. Ik had ook niet het gevoel dat ik verliefd was maar meer een heel fijn en goed gevoel als ik bij hem was. Het gevoel van houden van.
Zondag is van van zijn kant weer over gegaan.
Naar mijn weten is het weer te snel aangegaan en is er veel liefde tussen ons.
Ik hoop dat dit ooit nog goed zal goed komen, wat denken jullie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ze na die tijd toch beseffen dat ze het goed hadden bij hun ex.
ze hebben dingen kunnen proberen maar er is dan een gemis naar het oude vertrouwde

maar meestal wil die de ander niet meer terug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding