Wat moet ik doen?
Nu een maand geleden heeft mijn vriendin het uitgemaakt na een periode van 3 jaar. In het begin leek het erop dat ze nog vrienden wilde blijven. Van de week heeft ze echter gezegd dat ze denkt dat geen contact beter is. Ben blij dat ze hierin eerlijk is, maar ik blijf het moeilijk vinden.
Gisteren zag ik op haar msnstatus dat het slecht ging (huilend poppetje en gevloek in dr status). Nu zit ik me de hele tijd druk te maken over wat het kan zijn. Kheb dr al via msn aangesproken en gesmst, maar krijg geen reactie.
Maak me er echt druk om, want normaal deelt ze dr emoties niet zo met de buitenwereld. Wat moet ik doen? Zal ik haar bellen of moet ik het maar over laten waaien? Kwil haar echt helpen.
En hoe kan ik er sowieso voor zorgen dat ze weer contact met me wil? Ben hopeloos :(
Toegevoegd na 20 minuten:
Alvast bedankt voor jullie reacties. Wat ik gewoon niet snap is dat ze me niet gewoon blokkeert op msn als ze geen contact wil. Want als ze dat zou doen, zou ik dr status ook niet meer zien.
Bovendien heeft ze gezegd dat ze zo gelukkig is en dat ze veel met vriendinnen (van school) omgaat nu. Het is echt ontzettend moeilijk om geen contact te zoeken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.