Een meisje van 13 heeft verkering met een jongen van 17 en ze blijft ook bij hem slapen.. is dit strafbaar?
Ze blijft bij hem slapen.. binnenkort zal er ook sprake van sex zijn.. kun je dit aangeven bij politie of jeugdzorg?
Toegevoegd na 3 uur:
Aangezien iedereen het steeds beter weet..(bedankt mensen die wel het verkeerde hiervan inzien!) zal ik erbij vertellen dat ze nog maar 2 week verkering hebben..
Toegevoegd na 12 uur:
Haar moeder kijkt niet naar der om..
Wie en wat ben jij van die moeder en van die twee jonge mensen??
Door een andere manier, een eerlijke manier, van de vraag voorleggen, kunnen wij ons een juister beeld vormen van de situatie, en dus antwoorden geven, waar de vraagsteller/ster iets mee kan. Dus als er direkt sprake was geweest van zich zorgen maken over, ipv sec: kan je dit bij de politie of de jeugdzorg melden, waren de antwoorden van een heel ander gehalte geweest. Dus mijn raad aan Yvonne : GVers willen graag helpen, maar als het probleem niet goed wordt uitgelegd, kan je ze niet kwalijk nemen dat ze geen invalshoek vinden om met zinnige antwoorden te komen. Stel je vraag zo duidelijk mogelijk : helderzienden zijn we niet, en als je een persoonlijke vraag verpakt in een "stel dat-formule",krijg je generale, niet op jouw persoonlijke situatie toepasbare antwoorden. En daarom vind ik de terechtwijzing van SuzieQ maar ten dele terecht......
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.