Mijn zoon heeft liefdes- en vriendschapsverdriet. Waarmee kan ik hem ECHT helpen?
Mijn zoon (22) heeft al vanaf zijn 4e jaar een aantal vrienden waarmee hij bijna dagelijks optrekt en mee omgaat. Die vriendengroep is in de loop der jaren steeds meer uitgebreid geworden. Onder andere zijn er nu ook meer meisjes die ertoe behoren.
Mijn zoon is verliefd geworden op een van die meisjes en heeft er op zijn 18e een aantal maanden verkering mee gehad. Deze verkering is toen uitgegaan (haar beslissing) en hij heeft daar toen erg veel verdriet van gehad. Nu was zij de laatste maanden weer intensiever in zijn leven. Veel smssen, hij haalde haar van haar werk, zij belde hem om te vragen of hij langs kwam enz.
Dus zijn hoop op een nieuwe relatie met haar werd flink aangewakkerd. (Hij is altijd gek op haar gebleven).
Toen hij een aantal weken geleden van vakantie terugkwam kreeg hij te horen dat dat meisje 'iets' had met een van zijn allerbeste vrienden. Een van de jongens waarmee hij al 18 jaar bevriend is geweest. Het is dus niet alleen liefdesverdriet (zijn hoop is weg) maar ook voelt hij zich verraden door zijn beste vriend.
Waarmee kan ik hem nu helpen. Ik weet wel dat tijd alle wonden heelt maar is er iets dat ik op dit moment voor hem kan betekenen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.