Hoe kan ik mijn vriendin overhalen aangifte doen? (ivm loverboys)
mijn vriendin heeft contact met 2 loverboys, ze wonen nog geen 20 minuten van haar vandaan.
ze hebben haar al verkracht en in elkaar geslagen, rijden steeds door haar straat en smsen haar dingen zoals;
WE MAKEN JE DOOD, WE WACHTEN JE OP MET EEN HELE GROEP EN VERKRACHTTEN WE JE TOT JE DOOD BENT
en dat soort dingen, ik (haar beste vriendin) ben best belangrijk voor haar
ik was zelf ook bijna in handen van loverboys gekomen maar ik kwam in een instelling te zitten dus bij mij kwam het niet zover.
maar nu weten ze alles van mij ook! ze zijn haar een keer gevolgd toen ze naar mn huis ging, ze weten mijn hele naam, straat, msn, echt álles
ze hebben zelfs hyvesfotos van me uitgeprint en alles.
nu dreigen ze ook steeds dat ze MIJ zullen verkrachten enzo, en durft ze al helemaal geen aangifte meer te doen.
ik weet dat ze mij niks aan kunnen doen want ik zal nooit open doen als ik hun voor de deur zag staan enzo
maar nou de vraag; HOE KAN IK MIJN VRIENDIN OVERHALEN AANGIFTE TE DOEN?
ze zeggen steeds dat als ze het aan iemand verteld ze diegene ook gaan verkrachtten en vermoorden dus durft ze geen aangifte te doen maar ze zal toch echt moeten
ik denk namelijk dat het niet lang meer duurt voordat ze haar naar een andere stad brengen en daar achter de ramen zet.
ik vertel haar dit ELKE DAG maar ze luistert niet.
iemadn tips? alsjeblieft??
SORRY VOOR HET LANGE VERHAAL!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.