Hoe kan iemand een ander opzij zetten op basis van vooroordelen.
Circa 2 jaar geleden heb ik een jongen leren kennen. Hij zegt mij geen relatie te willen omdat alle vrouwen hetzelfde zijn, dom en ze zeuren.
Hij heeft uitspraken van ik wil alleen maar geld en plezier en voor andere dingen heb ik geen tijd, want niets is wat het lijkt..
Hij heeft een behoorlijk temperamentje en zegt dan van je kent me helemaal niet. De waarheid is alleen anders, ik weet heel goed wie hij is, maar dat wil hij niet inzien. Ik heb hem al eens een brief geschreven waar ik een a4tje heb besteed aan hoe hij is, hoe hij leeft etc.. hij heeft het notabene bevestigd.
Ik ben altijd aardig en correct geweest zonder gedoe en toch word ik beschuldigd dat ik zo moet zijn als andere vrouwen. Na een jaar dit aangehoord te hebben werd ik er op een gegeven moment wel gek van en heb hem van alles naar zijn hoofd geslingerd. Het was terecht maar daardoor heeft hij nu helemaal zoiets van laat maar. Terwijl hij dit zelf doet met dat afstand bewaren.
Als ik hem belde, hoorde ik aan zijn toon dat hij er niet mee eens was. Dingen zeggen als ik bel je terug en maar niet doen. Zeggen langs te komen, ook niet doen. Maar wel zeggen dat hij me graag mag.
Ik krijg het idee dat hij bang is onderuit te gaan in een relatie en het daarom op afstand houd. Ik ben niet de enigste ben ik tot nader onderzoek achter gekomen. Zo gaat het bij elke vrouw.
Mannen, wat gaat er bij deze jongen door zijn hoofd, ik probeer het te begrijpen. Hij is 24 ik 25 jaar.
zolang ie anderen de kans niet geeft om te laten zien dat het anders kan gaan zal ie dat beeld of idee ook niet los kunnen laten. tenzij je het prettig vind om altijd maar te bewijzen dat je niet zo bent natuurlijk. waardering voor jou als persoon lijkt me persoonlijk veel prettiger. :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.