vervangende medewerking als ex niet meewerkt aan scheiding
Ik heb scheiding aangevraagd en ex reageert tot nu toe nog niet.
Wel heeft ie 1 van mijn kinderen gebeld dat ik hem zn huis uit wil hebben.
In het echtscheidingsconvenant, wat mijn advocaat heeft gestuurd staat: vrouw wil in goed onderling overleg de boedel fifty fifty verdelen.
Ook dat ik het goed vind dat hij het huis behoud en mij daarom uitkoopt.
Als hij niet reageert dan gaat de advocaat vervangende medewerking vragen. En dan kan het volgens de advocaat wel zo zijn dat het huis verkocht word
Heeft hier iemand ook wel eens eenzelfde situatie meegemaakt? Mijn ex heeft geld genoeg om een advocaat te nemen. En zijn inkomen is ook veel hoger dan de mijne dus uitkopen is ook geen probleem.
Verder wil ik geeneens alimentatie vragen, dus dat mag ie ook al houden. Ik snap niks van dit gedoe
Hij belt mijn kind dat ie het huis uitmoet, terwijl als ie gewoon een advocaat neemt er niks aan de hand is. Ik snap hier gewoon niks van. Wie weet meer van vervangende medewerking? Ik kan de advocaat vragen maar vragen stellen bij hem kost veel meer dan hier.
Op het rechtenforum is er niemand, die meer weet van vervangende medewerking. Wel had ik gelezen dat sommige advocaten er niet eens van weten van vervangende medewerking. Ik weet het nu wel, maar hoe dat precies gaat weet ik niet
Waarom doet ie dit?
Toegevoegd na 9 uur:
Ik heb zelf spaargeld boven de norm dus moet ik in eerste instantie zelf de gerechtskosten dragen. Is dat erg duur?Hij moet ook al de helft daarvan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.