Hoe kan ik toch weer contact krijgen met mijn kinderen ?
ik was een jehovah getuige en heb de organisatie verlaten na 25 jaar erin gezeten te hebben
mijn kinderen zijn erin opgegroeid en wilde geen omgang meer met mij want als je de organisatie verlaat dan wordt je uitgestoten en als een afvallige bezien je bent dood voor hen , je bestaat niet meer
in het begin dacht ik dat de kinderen wel bij zouden draaien maar inmiddels zijn we al 2 jaar verder maar ze willen echt niets met mij te maken meer hebben
ook de kleintjes zie ik niet meer en mijn kleindochter zei; oma er moet toch heel wat bij u gebeuren voor ik weer kom
is er ook maar iemand die mij hier mee kan helpen , een ervaringsdeskundige misschien
in onze gemeente is het in die jaren een paar keer voor gekomen dat iemand uitgesloten werd maar dat waren dan mensen waar je in de gemeente ook niet zo mee omging maar kwam ik ze tegen dan maakte ik altijd wel even een praatje om te vragen hoe het met ze ging en als ik iemand uit de gemeente bij me had die liep dan door en kreeg dan vaak een reprimande maar daar trok ik me toch niks van aan behandel een ander zoals jezelf behandelt wil worden was mijn lijf spreuk
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.