hoe maken vrouwen een vriend?? hoe krijg je relatie?!!
ik ben een vrouw van 22 heb nog nooit een relatie kunnen aangaan of een vriendje mogen hebben, ik schaam me echt dood voor,,, ik vraag me af hoe vrouwen en jonge meisjes heel makkelijk een vriendje maken?? hoe gaat dat .. neem jij de initiatief en vertel je hem je gevoelens of komt hij zelf naar je toe!!.. ik ben heel benieuwd... nu denken jullie misschien dat dat hangt aan mijn uiterlijk maar neeee ik ben heel knap en lief en creatief, er zijn veel mannen die mij zo leuk vinden en met mij graag flirten en veel kijken maar verder wordt nooit iets dan dat!!!!terwijl ik op straat zie soms zo minder knappe tot lelijke vrouwen met echt een gozer ik word echt gek van... ik snap helemaal niks van mannen niet en van vrouwen ook niet... ben ik dom misschien dan ik geen man kan veroveren en naar mij laten komen of is dit mijn lot in het even zonder liefde leven, kan niets aan doen... ik ben wel drie keer verliefd geweest alleen is het nooit wat geworden en ik kom iedere keer met gebroken hart uit.... ik besef nu zeker dat dit zal niet veranderen en blijf eenzaam leven maar ik ben nieuwsgierig naar andere verhalen van vrouwen ....... hoe doen jullie dat
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.