hoe kan ik het beste omgaan met mijn adhd vriend ,kan iemand mij daar advies opgeven
mijn vriend heeft adhd en veel last van storm in zijn hoofd .hij woonde 2mnd bij mij toen hij ineens thuis kwam zijn koffer pakte en zei dat het niet ging werken dat ik beter was zonder hem.de volgende dag had hij al spijt en wilde toch verder met mij ik was zijn droom vrouw.hij zou wel in zijn huis blijven en voorlopig beetje verdelen bij of bij mij,ik was een week bij hem toen hij klaagde over hoofd pijn hij was helemaal in de war voelde zich rot enz ,hij vroeg of ik niet boos zou zijn als ik hem wat ruimte zou geven ,en hij zou alles proberen op pc te zetten wat er door hem heen gaat ,het is nu 3dagen dat ik weer in mijn eigen huis ben,maar ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan ik zoek heel pc af ,(verlatingsangst misschien) ,hij heeft wel al relaties achter de rug waar hij de deksel op zijn kop kreeg en was ook bang dat ik weg zou gaan als ik eenmaal zou zien hoe adhd werkt bij hem ,heeft iemand hier ervaring mee ,moet ik hem met rust laten of juist niet?