wie kan mij helpen met mijn relatie probleem.
ik ben een jongen van 17 jaar , en heb tot 5 maanden geleden ongeveer, een relatie gehad. die heeft 14 maanden geduurd.. vrijwel al die tijd had ik moeite met dat meisje los te laten.. als zij ergens heen ging zonder mij dan gingen er dingen in mijn hoofd spoken die wellicht zouden kunnen gebeuren.. nu heb ik een nieuwe relatie maar ik zie aan mezelf dat de problemen er nog steeds zijn.. ik heb moeite met andere personen te vertrouwen, en wat ik ook doe.. uiteindelijk denk ik stomme dingen die er gebeurt zouden kunnen zijn.. 9 van de 10 keer is dit vreemdgaan e.d.. mijn vriendin merkt aan me dat ik gespannen en onzeker over kom als ik met haar over bijv. de kermis loop , of als we ergens staan met ze 2-en en er komt een groepje jongens langs.. ik ben heel erg bang dat ik mijn relatie ermee verpest.. ik denk soms in me hoofd dat ik liever geen jeugd meer heb en gewoon ouder ben , met haar samenwonend... terwijl je van je jeugd moet genieten... ik ben gewoon nu al toe aan een vaste relatie en ik wil geen gebroken hart.. maar het voelt soms alsof mijn onzekerheid en gedachtegang mijn relatie verpest..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.