Waarom gedraagt deze man zich zo claimerig?
Een maand geleden heb ik via internet een man leren kennen,waar ik dagelijks chat/mailcontact mee had,op een hele leuke,ontspannen manier.Ik had hem vanaf het begin kenbaar gemaakt dat ik het contact leuk vond,maar niet uit was op een relatie.Na 3 weken besloten we wederzijds dat we elkaar wel wilden ontmoeten.Vanaf dat moment veranderde zijn gedrag.Ineens zei hij dat hij van me hield(na 3 weken chat/mailcontact?),als ik een dag niet online kon-of wilde komen,kreeg ik mailtjes dat hij me zo miste ed.De ontmoeting was op zich gezellig,maar ook hier liep hij voor mijn gevoel te hard van stapel.Daarna ging hij zich al helemaal verliefd gedragen,het regende diezelfde avond,na de afspraak, smsjes en mailtjes...en toen ik niet snel genoeg reageerde,kreeg ik nog meer mail,met licht verwijtende ondertoon.Ik merk aan mezelf dat ik hier niet zo goed raad mee weet.Het contact begon zo leuk en nu heb ik het gevoel dat hij uit alle macht aan me aan het trekken is,dat hij me claimt...en ik begrijp niet waarom.Ben ik niet duidelijk genoeg geweest over mijn intenties?Waarom gedraagt hij zich zo?Hoe ga je hier(op een vriendelijke,maar wel duidelijke manier)mee om?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.