Scheiding aanvragen partner manipuleer kind
Nu heeft mijn ex een van mijn dochters gebeld met de mededeling dat ik zn huis af ga nemen (overigens is de helft van mij) maar dat wordt gemakshalve door lijkt wel iedereen vergeten te zijn) Ook dat ie door zijn alcoholistishc gedrag mij in een dronken bui buitenshuis heeft gezet en ik weggegaan ben zonder een dak boven mn hoofd. Nu heb ik me helemaal weer opgewerkt met enorme kracht heb weer een huurhuis en krijg ik dit te horen. Ook heeft ie gezegd dat ik m kapot ga maken.
Het slaat nergens op, want het huis is afbetaald. Hij en ik hebben een aardige spaarrekening. Tenminste ik wel, waarvan hij de helft krijgt. Of hij zn geld nog heeft weet ik niet. maar goed zn inkomen is dermate dat hij makkelijk met mijn geld en zn inkomen een klein hypotheekje kan krijgen om mij uit te kopen.
Maar mn dochter werd boos op mij. Ik denk wat kan ik er nou aan doen. Ik moet toch gewoon scheiding aan kunnen vragen zonder dat ik mensen op mn dak krijg. Hij zit te manipuleren en mn dochter te bewerken en ik val haar nergens mee lastig
Ik heb gezegd dat als ie dat zegt ze ook kan vragen om de belastingpapieren van de laatste twee jaar. Dan kan ze zien hoe de zaken staan en dat ie gewoon niks te klagen heeft. Maar gewoon weer in de slachtofferrol zit. Maar ik dacht bij mezelf dat gaat ie toch niet doen, want dan valt ie meteen door de mand dat ie het werkelijk nog beter dan ik heb
Mn dochter gezegd dat ik vanaf nu niet meer over hem wil horen
Heb ik hier nou goed aan gedaan?
Dofa
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.