mijn man is vreemdgegaan en ik ben mijn vertrouwen kwijt hoe nu verder, na 9 jaar loop ik onzeker door de relatie.
mijn man is 9 jaar terug (dronken) vreemd gegaan, heb ze op heterdaad betrapt, ben toen ruim een week weg gegaan, maar omdat ik kinderen heb ben ik weer terug gegaan en heb het hem vergeven , alleen krijg ik geen antwoord op mijn vraag waarom?? en heb door dat hij de aandacht van andere vrouwen wel leuk vind en daar geen gevaar in ziet, hij heeft niet door als vrouwen hem echt willen verleiden, bij mij gaan dan mijn haren omhoog staan als de vrouwen te close worden en dan waarschuw ik hem.
hij zegt nog van mij te houden, maar als je van iemand houdt ga je niet vreemd en onze relatie was heel goed, en ik vind als je iets mis in een relatie praat dan. als ik er nu nog wel eens over begint vind hij dat ik geen oude koeien uit de sloot moet halen en loopt dan weg, of gaat over in wat anders.
Maar ik blijf onzeker en denk nu wel eens , volgens mij is het beter dat ik alleen verder ga, zonder partner.
Vreemdgaan maakt zoveel kapot... daar denken sommigen niet aan, je weet niet wat je een ander aandoet.
En ik kan het weten.... na 9 jaar nog, blijf je onzeker..
Loop nu zelfs bij de psygo...om proberen erachter te komen hoe nu verder.
Daarom walg ik van mensen die denken dat je best vreemd kunt gaan, wat niet weet wat niet deerd, maar wel janken als diegene erachter komt en sorry zeggen..
Vind ook als je dronken bent moet je toch je hersens gebruiken en niet denken van ach....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.