ik heb moeite om mijn vriendin te vertrouwen, omdat ze mij haar email niet laat lezen terwijl ik daar een pikant dingetje in ben tegengekomen
ik heb moeite om mijn vriendin te vertrouwen, omdat ze mij haar email niet laat lezen terwijl ik daar een pikant dingetje in ben tegengekomen. Ik denk dan dat ze iets te verbergen heeft. Datgene wat ik zag was een email van 3 maanden geleden waarin ze contact heeft met een jongen waarbij ze het allebei jammer vonden dat ze op een afspraak niet bij elkaar 'waren verder gegaan'. Er stonden verder geen pikante dingen in alleen over dat zij over hem ging 'fantaseren'. zij gaf mij aan dat die afspraak ver voor mij was, en omdat het op dat moment in onze relatie wat minder goed ging ze dat contact had. Ze heeft mij verder verteld dat er niets is gebeurd. Ik vond het verschrikkelijk om dat te lezen, en doordat ze mij haar email niet meer laat lezen denk ik dat ze nog meer te verbergen heeft. Zij geeft mij aan, dat ik haar moet vertrouwen omdat het nu zo goed gaat. Ik zeg op mijn beurt dat als je niets te verbergen hebt, je alles moet kunnen laten zien, juist ook omdat ik dat emailtje heb gelezen. Het gaat zelfs zo ver dat ik mijzelf hier zo ongelukkig over voel dat ik er over denk om mijn relatie te beëindigen. Zij wil niet dat ik haar 'controleer', en ik moet haar dus blind vertrouwen.
ik zit met het gevoel, en zij niet. Hoe kom ik daar uit ?
Toegevoegd na 21 uur:
Ik wil iedereen bedanken voor de heldere antwoorden. Het belangrijkste is om er over te kunnen praten. Je moet altijd over je gevoel kunnen praten. Als je van elkaar houdt, dan zou je partner daar voor open moeten staan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.