Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn partner is een kreeft.(sterrenbeeld)Hij is zorgzaam,punctueel,familiemens,gevoelig en zeer trouw.Typisch kreeft?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

'Wanneer een relatie eenmaal tot stand is gebracht, is hij zeer liefdevol, huiselijk en trouw. In de liefde is Kreeft bemoederend, emotioneel, intuïtief, zorgzaam, en huiselijk. Kreeften houden ook van het leven, niet alleen het familieleven, maar ook het leven met vrienden en sociale contacten'.

Zelf ben ik een Vis. Vissen en Kreeften hebben erg veel overeenkomsten. In relaties doen ze het samen meestal erg goed, de eigenschappen die je hierboven opnoemt heeft de Vis ook.

Uiteraard is de ene Kreeft de andere niet, dat geldt voor alle sterrenbeelden. Anders zouden we mensen aan de hand van hun sterrenbeeld klakkeloos in een hokje kunnen stoppen. Maar in grote en vaak ook fijnere lijnen, zijn er wel degelijk specifieke kenmerken te benoemen die bijvoorbeeld 'typisch kreeft' zijn. Er genoeg mensen die hier anders over denken, ikzelf denk weer anders dan die mensen.

Hoe dan ook, het zijn mooie eigenschappen en zeker in combinatie met elkaar. Ik heb een linkje bijgevoegd. Ben erg benieuwd of je hierin nog meer herkent.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nou , knijp je handjes dicht ;)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Simpel antwoord: neen, niet typisch kreeft.

Ten eerste is jouw partner naar alle waarschijnlijkheid helemaal geen kreeft. Kreeft ben je als je bent geboren tussen 20 juli en 9 augustus.

Ten tweede zijn er zoveel meer redenen om dat gedoe met sterrenbeelden te verwerpen, dat je helemaal *nooit* kunt spreken van "typisch kreeft". Zoek maar, alleen al hier op GV zijn alle redenen al zo vaak genoemd dat ik ze hier niet meer hoef te herhalen.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Of het typisch een kreeft is weet ik niet maar een engel zeker wel :P
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Nee, typisch je man. Ik ben ik een kreeft en ik ben niet punctueel en zorgzaam ben ik evenmin. Dus ik denk niet dat het een met het ander te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Familiemens, gevoelig en trouw zijn wel dingen die worden toegeschreven aan kreeften. Maar dat betekend nog niet dat alle kreeften het hebben.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing