Moeilijke en persoonlijke vraag...
Nou, ik heb een zus, en gewoon een pa en ma. Dus we zijn een gezin van 4. Mijn zus die is het verkeerde pad op gegaan en gaat met vrienden om die drugs gebruiken. Daardoor gebruikt Ze zelf nu ook drugs. Ze slikt bolletjes ofzo en drinkt GHB. ze is al een keer opgenomen in het ziekenhuis vanwegen een overdosis en ze glipt hier en daar af en toe weg en dan komt ze na 3 dagen of meer weer terug en dan is helemaal van de kaart. Mijn ma en pa die beginnen het op te geven omdat het al zo vaak is gebeurd. ook ik heb vaak ruzie en zelfs gevochten met haar omdat ik zie hoeveel pijn ze mijn ouders doet. Ik zie haar nu na dit niet meer als mijn zus en wil haar serieus weg hebben. Ik wil ook niet meer normaal tegen haar doen. Mijn ma doet dat nog wel omdat ze niet weer van het begin af aan wil beginnen dat ze weer weg glipt. Alleen als ik niet normaal tegen haar doe komt er ruzie en dan zaai ik weer onrust bij mijn ouders. Ook hebben we afkikklinieken gebeld die niet wil helpen, we hebben crisisdienst gebeld die 1 keer komt en niks weet te doen. Ze is al 20 jaar en dus moet ze het vrijwillig doen. Ik heb al vaak gezegd dat als zij niet hier oprot ik het huis verlaat. (ik ben 17) wat moet ik doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.