Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil me nicht opzoeken maar ik weet alleen haar voor en achternaam wat moet ik nu doen om haar te vinden?

me nicht heb ik sinds me 2de ongeveer niet meer gezien en ze zijn verhuisd en nu weet ik niet waar ze woont en ik wil haar heel graag zien. alleen ken ik haar voor en achternaam en meer niet. en toch wil ik haar beter leren kennen en willen zien wat kan ik nu doen om haar op te zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (10)

Zoek op Google naar haar naam, of speur sociale netwerken af. Meestal heb je dan wel resultaat. Anders kun je ook nog wieowie.nl gebruiken, die zoekt automatisch documenten en sociale netwerken met de naam door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaats een oproep op marktplaats, daar heb je een speciale rubriek voor deze dingen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoeken op hyves werkt misschien of google of misschien andere familieleden benaderen

succes verder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag vermist
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je al eens op de site PIPL gezocht? daar kan je heel wat informatie op vinden. en staat ze niet op facebook of dergelijke?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Telefoonboek.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag anders bij de gemeente wanneer ze uitgeschreven is en waar ze naar toe is gegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin met Hyves of Facebook, grote kans dat je haar meteen vindt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wiezoekje.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag aan het progamma spoorloos of stuur een kettingmail de kans dat een mail heeft kan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: