Wat moet ik doen als ik het gevoel heb dat onze relatie niet meer is wat het geweest is en ik vind dat dit ligt aan de tekortkomingen van mijn partner
Ik heb nu meer dan twee en een half jaar een relatie en ik heb het idee dat mijn vriend steeds minder met mij en meer met zijn vrienden omgaat en meer laat zitten met mij. Ik woon ook nog is een keer aan de andere kant van het land en we zien elkaar dan ook maar 1 keer per week. Ik weet niet meer wat ik moet doen, hij is erg lief maar ook erg druk en omdat hij al wat ouder is heeft hij al veel opgebouwd op de plek waar hij woont. om deze reden is het plan gekomen dat ik bij hem zou gaan wonen (ik laat dus alles achter wat mij bekend is). Ik heb nu al erg veel twijfels en heb het idee dat ik niet doe wat goed zou zijn omdat ik zelf dit eigenlijk niet wil. Hij werkt in het midden van het land en ik zou het logies vinden om daar dan ook te gaan wonen maar juist omdat hij zoveel heeft opgebouwd waar hij woont wil hij niet weg daar. Wat moet ik in hemelsnaam doen? Tips alsjeblieft!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.