elke man waarin ik interesse laat blijken, vind mij eng. ik weet dat ik erg onafhankelijk en feministisch ben, maar hoe vind ik een partner?
ik ben een vrouw van 28 en ik ben er aan toe om een full on relatie te hebben en onderhouden. vaak heb ik echter het idee dat mannen zich geïntimideerd voelen door mij, waardoor ze juist de boot afhouden. ik heb veel moeite om hiermee om te gaan en ik word hier dus ook erg onzeker van. daardoor ga ik me juist meer verschuilen achter mijn muren en die zijn nogal hard en bitcherig. ook kan ik moeilijk overweg met het gedrag van slettenbakken, wat mannen en vrouwen in mijn omgeving doen. daardoor kan ik ook hard reageren. ik wil graag losser worden en mannen meer in de buurt laten, maar ik weet niet hoe. kan iemand mij helpen?
Toegevoegd na 19 uur:
slettenbakken is met iedereen het bed induiken, ongeacht of je een partner hebt of niet! dat gebeurd in de kring van mensen waar ik mee omga regelmatig en ik heb daar een afkeer van. zo wil ik niet zijn!
zelf ben ik een warme persoonlijkheid, positief en steek mijn mening niet onder stoelen of banken. ik ben eerlijk en recht door zee. ook zit ik in een leidinggevende functie, en moet mensen dus af en toe confronteren met hun eigen gedrag. van nature ben ik redelijk wantrouwend en de kat uit de boom kijkend. het probleem is ook wel een beetje dat ik met vrienden en aanverwanten samenwerk, dus zakelijk en sociaal loopt heel erg door elkaar. vandaar dat mensen me vooral zien als ik in functie ben, terwijl ik, als ik vrij ben meer mijn zachtere kant laat zien...
Nogmaals, zoek het in een andere vriendenkring, en erger je niet aan een ander. Mensen die veel commentaar hebben op het gedrag van anderen zijn niet aantrekkelijk. Doe daar wat aan!
Zeker als leidinggevende moet je dat weten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.