Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik het makkelijker voor hem?

Ik hoorde van iemand dat een jongen mij mee wil vragen naar zijn eindgala (en ja, dit is echt zo). Maar hij is heel verlegen en durft het niet. Hoe maak ik het makkelijker voor hem?

Toegevoegd na 14 uur:
Edit:
IK hoor niet bij de genodigden zegmaar, hij wel. Dus ik kan niet hém meevragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
718

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ga er even van uit dat jij niet op dat gala komt, als hij je niet vraagt (dus dat jij niet tot de officiele genodigden hoort), in dat geval zou je kunnen zeggen dat je zo'n gala graag eens mee zou maken.
Dan bied je hem ook nog eens de kans om te denken dat het zijn idee was ;))
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vraag hem mee als je het toch zeker weet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga een praatje met hem maken en zeg als het gesprek een beetje loopt; ik hoorde trouwens nog van iemand dat je me iets wilde vragen??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef aan dat je naar het feest wilt en zeg dat jij nog geen date hebt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wachten tot hij jou vraagt? Loop gewoon naar hem toe en vraag hem voor het gala :)
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Geef me zijn nummer. Bel ik hem wel even voor je :-) nee even serieus. Er van uit gaande dat je het wel leuk zou vinden kun je hem zeggen wat je gehoord hebt en als dat waar is je graag mee zou gaan. Veel plezier samen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezellig met hem aan de praat raken en dan iets zeggen als: "Jij hebt toch een eindgala op school? Dat lijkt me toch zo bijzonder, zo leuk om mee te maken....."
Dan vraagt hij je (helemaal opgelucht) vanzelf........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding