Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vriend van ternat negeert mij. ik woon in antwerpen. en ik zie hem nooit.maar hij wou zo verder en soms afspreken. wat zouden jullie doen .?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Wie zegt dat hij je negeert? neem je contact op en antwoord hij nooit of zeg je zelf ook niets tegen hem?
In het eerste geval zou ik het er dan verder bij laten zitten. Een rottige manier van hem om te laten merken dat hij eigenlijk niet meende wat hij zei.
In het tweede geval zou ik zelf eens contact opnemen in de vorm van een belletje of langsgaan, als je toch toevallig in de buurt bent ( weet niet hoe ver het van elkaar af ligt.) En het hem gewoon op de man af vragen, wat de bedoeling is. Being daar dan niet gelijk over. Iemand kan zich dan al gauw geclaimd of over vallen voelen oid... vraag gewoon hoe het gaat en bespreek je interessen, en zeg het eens zo langs je neus weg misschien... Je kent hem beter dan ik dus jij zal verder wel weten hoe je hem aan moet spreken toch?

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dit niet wil, breken en verder gaan. Je bent geen vriend(in) op afroep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou met hem er over praten , en als gij je negeert , breken. hij verdient jou helemaal niet ! Veel succes toegewenst =)

Toegevoegd na 51 seconden:
Ik zou met hem er over praten , en als hij je negeert , breken . hij verdient jou helemaal niet ! Veel succes toegewenst =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding