Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil het uitmaken met een jongen en ik weet niet hoe ik het hem moet zeggen

Hij woont ook heel ver weg en over de telefoon is best wel lullig. Maar om hem helemaal naar mij te laten komen vind ik ook zielig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
753

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Schrijf hem een persoonlijke brief met alle uitleg (dus ook waarom je voor deze manier van communicatie hebt gekozen), schrijf de brief met de hand...dat is een stuk persoonlijker als een geprinte brief uit de computer. Gewoon eerlijk vertellen wat je gevoelens zijn en dat je niet met hem verder wilt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje het was een goed idee om de brief te schrijven. Hij vond het wel erg jammer maar het was beter zo. Dankje wel

Andere antwoorden (7)

Kun je niet naar hem gaan?? Wel een hele lastige situatie, maar ik zou zeggen wees wel eerlijk en wacht niet te lang want het word alleen maar moeilijker. Heel veel sterkte ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
was ook mijn reactie : ga naar hem toe. Zodat hij niet overstuur het hele eind terug moet om in z'n 'veilige thuisomgeving' te komen....
Je kunt halverwege ergens afspreken en dan de relatie beeindigen met een goed gesprek. Hem helemaal naar jou toe laten komen is geen goed idee. De terugreis voor hem wordt dan erg zwaar. Dan nog liever via de telefoon.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
gewoon naarh em toe gaan. als jij het moe bent moet je ook respect voor hem hebben en hem thuis laten relaxen, dan voelt hij zich meer thuis etc. en dat is fijner voor de persoon waar je tegen spreekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spreek inderdaad ergens tussen jullie in, dus als jij bijv. in Eindhoven woont, en hij in Ede, dan spreek je af in Eindhoven. Vertel het rustig en vraag of jullie hele goede vrienden kunnen blijven. Tip: spreek regelmatig af om iets leuks te doen, gewoon als vrienden.

Toegevoegd na 44 seconden:
Ik bedoel dan spreek je af in Den Bosch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei , das niet fijn. ik heb ook zoiets aan de hand. mijn vriendje negeert mij nu. en hij is 13 ik 15 en hij mag niet afspreken van zijn ouders. dus negeert hij mij maar. dat vind hij allemaal normaal. ik vind het niet meer fijn. maar ik hou ook van hem. ik zou er gewoon eens goed over praten met hem =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Want hem inderdaad niet helemaal nar jou laten komen. Heb je Skype? Dan zou ik bellen.
En zeg dat je niet een leuk bericht hebt. Dan weet hij dat er iets naars komt. Vertel dan dat je het toch niet meer ziet zitten.
Als hij dan zelf voorstelt om te komen praten moet je hem die kans wel gunnen. Dan kunnen jullie de vriendschap op een goede manier afronden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon aan hem vragen om op een neutraal plek af te spreken en een midden weg te vinden.
Heel veel sterkte!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding