1. Wie kan me inzicht geven in zijn manier van denken en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen? 2. Is het mogelijk dat we een tweelingsziel zijn?
Hallo 2 jaar geleden was ik aan het surfen op het internet op 1 van die netwerksites kijken of er leuke mannen in de buurt zijn. Daar kwam ik een foto tegen van een jongen, waarvan die blik me meteen vast had dat ik eerst een maand getwijfeld heb om erop te reageren. We ontmoeten elkaar .. ik zag hem vaker en kreeg steeds meer het gevoel dat ik hem langer kende. 4 dagen voelden gelijk aan een jaar terwijl ik niets van hem wist ..
Na 2 maand was het al uit. De antwoord die ik kreeg was dat geld en plezier het belangrijkste waren, alle vrouwen hetzelfde waren. Ik kon het begrijpen want zijn levensstijl is ingewikkeld .. en hij had slechte ervaringen en bang dat weer hetzelfde zou gebeuren .. antwoorden van ja benzine is te duur terwijl ik vaak genoeg zei ik wil ook wel de helft betalen .. maar dat wou hij weer niet .. ik ben een spontaan mens .. als ik dan bel dan voelt hij dat als lastig vallen.
Goed het was uit. Maar het liet me niet los .. bleef aan hem denken en wie het ook probeerde bij mij het was nooit goed genoeg.. Al die tijd liet het mij niet los .. de gedachten dat hij weer contact met me op zou nemen en ja 1 jaar later..
Ik heb hem een brief geschreven .. dat ik echt van hem ben gaan houden. ik kreeg een lieve brief terug .. maar wel met enige afstand van ja .. alle vrouwen zijn het zelfde .. met andere woorden hij was nog steeds bang en merkte al snel .. banger als eerst
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.