Ik ga met een meisje op date die een zeer beperkt gezichtvermogen heeft. Wat is nou echt leuk voor haar?
Gewoon 's avonds :). Ik wil haar gewoon een hele leuke tijd bezorgen. Ik ken haar sinds een week of 3, dus het moet ook niet TE worden.
Het moet een beetje avondvullend zijn. :)
Dingen die we niet leuk vinden/niet kunnen: Disco's, bars café, kroegen, bios, snelle dingen (zoals schaatsen/karten etc.),
Ik wil het liefst iets romantisch met haar doen waar ze niet belemmert word door haar beperking en ik haar met volle teugen kan zien genieten.
Toegevoegd na 10 minuten:
Hallo allemaal!
Wow zo snel zoveel antwoorden! Misschien helpt het als nog iets meer vertel, ze is niet blind, ze kan ongeveer voor 30% zien zonder scherpte en diepte, ze kan dus wel thee inschenken, eten zien etc. maar alles verder dan 5m is 1 grote waas. We zijn allebei rond de 24, woonachtig in het noorden. Uit eten is inderdaad leuk maar dat is niet echt avondvullend! (Althans dat zou mij niet lukken haha)
Nogmaals super dat er al zo snel zoveel reactie is, ik hoop echt dat iemand misschien dat ene superidee heeft.
Toegevoegd na 1 dag:
Iedereen bedankt voor het antwoorden, ik ga in ieder geval de komende date het nog redelijk normaal houden, zoals vele van jullie ook al aangeven restaurantje.
Ik heb van jullie allemaal wel waanzinnig veel ideeen gekregen voor vervolgdates. (Van huifkarrentochten tot parenclubs haha).