Hoe overtuig ik mijn partner van mijn trouw?
Na een korte vakantie met mijn partner, zus en haar man en nog wat vrienden kreeg ik van mijn partner het verwijt vreemd te zijn gegaan met een vriend die ook meeging. Dit is pertinent niet waar, maar door mijn wisselende partners in het verleden gelooft hij me niet.
Nu heb ik van mijn zus gehoord dat zij met deze man wel naar bed is geweest, maar ik heb haar beloofd dit niet aan haar man te vertellen, en zij zegt op haar beurt alles glashard te ontkennen als ik dit wel vertel.
Mijn vriend weet ook dat zij is vreemdgegaan en omdat zij dit heeft gedaan (de brave zus) verdenkt hij mij er helemaal van, al blijf ik hem zeggen dat deze man wel avances heeft gemaakt, maar ik hier niet op in ben gegaan.
Elke dag krijg ik nu de vraag of ik het lekker met hem vond, en meer van dat soort opmerkingen en het doet pijn dat hij me niet op mijn woord gelooft en me steeds van die dingen naar mijn hoofd slingert.
Hoe overtuig ik hem ervan dat ik hem trouw ben gebleven en maak ik hem duidelijk dat ik die opmerkingen zat ben.
Als ik hier iets over zeg, dan is dat volgens hem alleen maar een bewijs dat ik ontrouw ben geweest, net als het feit dat ik lief doe, en hem cadeautjes geef...terwijl ik dat (net zoals hiervoor) alleen maar doe omdat ik van hem hou en hem op die manier mijn affectie wil tonen.
Wie heeft advies hoe ik hiermee om moet gaan?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.