kan mijn exman zich bemoeien hoe ik en mijn nieuwe partner de kinderen opvoeden, behalve school en ziek.kan hij ook wetten voorschrijven hoe we leven
ik ben gescheiden al zeven jaar lang en mijn ex man zet alles op alles aan het zetten om mij het moeilijk mogelijk te maken ook heeft hij gezegt dat als hij mij niet kan krijgen iemand anders ook niet nu woon ik samen en heb een samen gesteld gezin en begint nu echt alles te doen om het te krijgen hoe hij het wil en ik niet van plan ben
hij wil echt alles weten wat de kinderen doen als het aan hem ligt moet ik elke dag mailen hoe en wat ze gedaan hebben ook heeft hij jeugdzorg ingeschakeld en hij meer en meer ziellig doen en voor het eerst in jaren komt hij nu ook op school eerst was het niet zo belangrijk maar nu de oudste in de examen jaar zit zit hij er boven op ook heeft de oudste een weekje daar geweest en het proefwerk week verprutst terwijl hij mij maar dom en een doetje vind
ik heb altijd voor mijn kinderen ge-zorgt ook toen we nog samen waren en hij in de horeca werkt en tot een uur of 11 in zijn bed lag en om een uur naar bed ging als hij this was gekomen van zijn werk en ik te horen kreeg dat ik niet goed genoeg was en ge kleineert werd en ik me niet aan moet stellen
nu is het mijn schuld dat hij een probleem heeft en dat er jeugdzorg is ingeschakeld en heb hem netjes op de hoogte gehouden over het een en ander
maar hij beweert van niet en zijn vriendin is een beetje erger als je zegt hoe ze het beste kunnen doen dan is het niet zo wand zij heeft ook al kids groot gebracht en zij weet het zo goed dus wat nu
Het lijkt me een hele ernstige vorm van stalken.... kan geen ander woord bedenken.
Ik heb geen antwoord of advies voor je, maar wil je wel heel veel sterkte wensen en ik hoop, dat je bruikbare antwoorden krijgt!
Succes met je situatie, ik hoop dat je wat hebt aan de antwoorden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.