Mijn partner, gaat nog bij de ex lampen ophangen en kleine klusjes doen en zei komt gewoon in huis binnengewndeld als ik er ook ben!! is dit normaal?
Mijn Partner is 2 jaar geleden gescheiden, omdat zij een ander had. Tussentijds heeft hij nog een korte relatie met iemand gehad, maar toen dit fout afliep, zijn ze weer voor een half jaar een relatie aangegaan. Kunnen elkaar dus 17 jaar en hebben samen een zoontje.
Nu zegt hij tegen mij dat hij haar echt niet terug wilt. Maar van haar kant weet ik het niet. Maar ze zijn als Broer en zus uit elkaar gegaan. Omdat ze zo ook de laatste jaren hebben samengeleefd.
Nu gaan ze op de zelfde voet verder, zij komt de auto lenen, en hij gaat daar klusjes in haar huis doen en zij komt gewoon bij hem binnen als ik er ook ben.
Is dit nog normaal>>????
Toegevoegd na 1 week:
Heb een goed gesprek gehad. Hij had het zelf niet zo in de gaten, voor hem lijkt dat heel normaal. Maar toen ik hem erover vertelde hoe het bij mij overkwam, begreep hij het wel en zag hij ook wel in dat dat niet fijn voor me moest zijn. Hij zou gaan praten met de Ex en daar ook duidelijk maken dat het zo niet meer gaat, als dat ze het gewent waren. Dat ze wat meer afstand moeten nemen. En alleen Zoon gerelateerde zaken samen doen.
Heb wel een fijn gesprek gehad.
Dank jullie voor jullie antwoorden.
Groetjes