Wanneer moet ik me zorgen maken over de lichamelijke kracht van mijn partner bij het stoeien?
Soms wil mijn partner een puist of mee eter bij mij uitknijpen ergens. Soms is dat prima, maar soms vind ik het ook niet fijn. Dan gaat hij zijn lichamelijke kracht gebruiken zodat ik hem niet kan tegenhouden. Na lang nee-en en stoeien kan ik me eruit worstelen en soms houdt hij dan op, maar het kost me veel moeite.
Hij zegt dan het duurt maar even of als je stil ligt doet het geen pijn of hij wil alleen maar even kijken en knijpt dan stiekem heel snel.
In het begin kon ik er wel om lachen of laten gaan, maar de laatste paar keer wil ik dat hij het gewoon niet doet als ik dat niet wil, maar het gebeurt iedere keer weer.
Ik maak me soms zorgen of hij een belangrijke grens overgaat.
Verder is er geen sprake van lichamelijke of geestelijke mishandeling, maar soms maak ik me wel zorgen of het op deze manier kan beginnen.
Als iemand je kietelt zeg je ook nee en dan gaat de ander toch ook vaak door of als iemand een grijze haar weghaalt zeg je ook nee en doet die andere even snel die haar eruit trekken.
Ik denk aan de ene kant dat er niets aan de hand is maar toch denk ik er ook over na.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.