negeren of vechten?
wat ik ook zeg tegen mijn vriend over mijn gevoelens, hij kan er nooit eens lief en zacht op reageren. bv laatst kreeg ik een sms van mijn dochter dat ze ziek was in het buitenland. Ik vroeg wat er aan de hand was en kreeg maar geen sms terug, tot ik ongerust werd. Eindelijk antwoordde ze dan dat ze een griepje had maar dat ze het onder controle kon houden met medicatie. Ik zei : "oh, nu ben ik toch opgelucht, ze heeft niet eens een verzekering genomen voor Afrika" . Mijn vriend reageerde erg koel en zei enkel "jij bent ook rap ongerust". Zo is het altijd. Als ik zeg "ik voel me vandaag wat kwetsbaar, drukke dag gehad" dan krijg ik direct een hoop oplossingen of dan zegt hij "had je moeten bellen dat ik niet hoefde te komen". als ik dan boos word, klapt hij dicht en doet de hele tijd verder koel of negeert me volkomen of boort me verder de grond in... Ik hoop zo hard dat hij ooit zegt "och, kom es hier, was je ongerust, kijk, het is allemaal in orde..." en wat meevoelt. Ik ben heus geen zeur die constant ongerust is, ik ben gewoon gevoeliger maar moet altijd happy smile faken Hij is veel banger dan ik over van alles en nog wat. (diefstal, overval, inflatie, huis gaat inzakken door sneeuw etc..) En dat moet ik dan "begrijpen" en mee bang zijn... of hij reageert geërgerd.
Houd hij wel van me? moet ik dat ook gewoon negeren of op mijn strepen blijven staan? .
Kwel u zelf niet langer.
Dan zou ik nog liever alleen door het leven gaan.
Wens hem het allerbeste en ga op zoek naar uw eigen geluk.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.