verliefd op een vriend moet ik het vertellen of niet.. maak mezelf gek..?
Hallo, ik ga sinds augustus met iemand om en hij is heel duidelijk geweest in het begin van ik zoek niks vast op dit moment.. en kan pas verliefd worden als ik iemand leer kennen..en ik ga jou kop niet gek maken zoals die andere bij je hebben gedaan.. en dat doet hij ook echt niet.nu merk ik de laatste tijd dat ik heel erg verliefd aan het worden ben en bijna aan niks anders meer denk heb dit ook nog nooit zo gevoeld of gehad..ik blijf soms bij hem slapen en dan kijken we filmpie in elkaars armen enzo we hebben ook sex. ik wil hem echt niet kwijt maar ik weet niet of ik dit moet vertellen aan hem hoe ik me voel.. hij wordt wel steeds liever tegen mij merk ik praat meer en is steeds minder afstandelijk/terughoudend..ben alleen bang dat ik hem afschrik en dat wil ik niet. heb dit nog nooit meegemaakt en zou niet weten hoe ik dit moet aanpakken.. word dr echt gek van dan denk ik ja hij voelt zich ook zo en dan het andere moment denk ik nee want hij heeft me in augustus al gezegd dat hij geen vaste relatie wil..alvast bedankt voor de reactie mvg
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.