Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zus is altijd luidruchtig wanneer ik wil slapen, wat moet ik doen?

Ik heb al oordoppen, We hebben al gezegd dat ze moet bellen beneden of zachter praten anders wordt ze boos en ze luistert toch niet.

Toegevoegd na 7 uur:
en mijn oude heeft het al geprobeerd

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

doe er nog een koptelefoon bovenop, en ze zal letterlijk onhoorbaar geworden zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga ervan uit dat je nog thuis woont en dat het gaat op normale slaaptijden 's avonds...

Ik zou een goed gesprek aan gaan met jouw ouder(s) en hun uitleggen dat je er erg veel last van hebt. Zij zullen ook snappen dat op den duur het schoolwerk of het werk hieronder gaat lijden, evenals jouw gemoedstoestant... Voldoende slaap is belangrijk... Het is niet aan jou maar aan jouw ouders vrees ik om hier in te grijpen... Strengere regels, 21.00 uur niet meer bellen en alleen muziek door een koptelefoon... Luistert ze niet dan inname van de mobiel voor een week... Bespreek dit eens...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze niet naar argumenten wil luisteren en je ouders kunnen er ook niets aan veranderen, dan zou ik 's morgens als zij nog slaapt en jij al wakker bent wraak nemen en hetzelfde doen als zij 's avonds doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: