hoe stop ik t piekeren en vertrouw ik mn partner gewoon weer?Het nare gevoel blijft knagen terwijl hij echt zn best doet.In mn hart weet dat t goed is
Mijn partner heeft een tijdje terug een vrouw leren kennen op een dancefeest en daarmee op facebook contact gelegd. Ik heb een paar berichten gelezen en vond dat t wel een grens over ging.
Hij wilde het contact wel minderen, maar niet verbreken. Dat deed mij wel pijn maar ik kan niet verbieden om iemand wel of niet te mailen dus ik heb me er min of meer bij neergelegd.
Hij zegt zelf dat ik het groter maak dan het is, dat het echt niks voorstelt en dat wij gewoon gelukkig zijn dus waarom zou hij het buiten de deur zoeken?
Met mijn verstand geloof ik hem, maar mijn gevoel wil niet mee. Elke keer kruipt dat onrustige weer naar boven en als hij op facebook Zit of achter de laptop vlieg ik in de stress en ga ik uren zitten malen en piekeren en maak ik het in mijn hoofd enorm groot.
Ik word er gek van...ik WIL gewoon verder zoals het was, we hebben al 5 jaar zo'n goede relatie zonder problemen! Alleen dit blijft als een donker wolkje in mijn hoofd hangen
Hij wordt vaak boos als ik er weer over begin, vindt dat we wel genoeg gepraat hebben en wil niet elke keer hetzelfde moeten zeggen
Dat snap ik ergens wel want dat heeft op een gegeven moment ook geen zin meer, maar toch blijft het in mij knagen
Ben ik misschien te obsessief bezig en moet ik het loslaten?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.