overbezorgde ouders of ben ik snel geïrriteerd door me ouders?
Elke keer als ik weg ga moet ik vertellen waar ik naar toe ga, oke nog te begrijpen ondanks dat ik bijna 20 jaar ben.
Ik ga soms doordeweeks 7 uur in de avond weg naar vrienden en ben ik standaard half 11 thuis omdat ik de volgende dag nog school heb.
Ik wordt elke avond gebeld: waar ben je? hoe laat kom je thuis? doe je voorzichtig? en aan het einde van het gesprek dat snel al 5 tot 10 min kan duren wordt er nog een keer gezegd maak het niet te laat.
Deze gesprekken komen ook voor in het weekend.
ik ga altijd met dezelfde jongens (die 1 of 2 jaar jonger zijn) om en die worden nooit gebeld door hun ouders waar ze zijn of weet ik het.
Alleen als het echt te gek wordt in het weekend, dan worden hun 1 keer gebeld dat ze naar huis moeten komen.
en als hun dat niet doen worden ze niet steeds opnieuw gebeld.
Ik ben de oudste van de groep maar wordt wel steeds door me ouders gebeld waar ik uithang en weet ik het.
Vaak hierdoor heb ik vaak ruzie met me ouders omdat ik me er toch aan irriteer en loopt dat vaak op tot stemverheffingen van mij en me ouders.
Trouwens het is altijd me moeder die belt en me vader belt alleen als het echt nodig is of als me moeder het aan me vader vraagt.
Als het alleen aan me vader lag werd ik bijna nooit gebeld.
Ben ik nou moeilijk of zijn me ouders overbezorgd over hun zoon van bijna 20 jaar?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.