zit in een relatie maar ben hopeloos verliefd?
Hoi,
zit in een lange relatie (15 jaar) en heb het goed met mijn partner. Zowel emotioneel, sexueel als met onze kids is alles koek en ei, ik kom niets, maar dan ook niets tekort.
Sinds een paar weken ben ik echter smoorverliefd op een goede vriendin van ons (alleenstaande vrouw). Het is bovendien wederzijds. We hebben het er al vaak over gehad en op een ondoordacht moment hebben we elkaar een zoen op de mond gegeven (geen tongkus). Ze is hier kind aan huis en komt zowat elke dag even buurten dus dat valt me heel zwaar. Elkaar minder zien is niet echt een optie want ze past soms op de kids, en is een goede vriendin van mijn vrouw ook. Zowel zij als ik willen niet verder gaan, mijn relatie is gewoon te goed om op te geven, dat heb ik ook gezegd en dat begrijpt ze, meer nog ze vindt hetzelfde.
Ik zie mijn vrouw dan ook doodgraag. Toch blijven die vlinders constant kriebelen in mijn buik (bij haar is het niet anders), ik denk zowat elke minuut van de dag aan haar.
Hoe geraken we beiden van deze gevoelens af... en kunnen we gewoon terug vrienden worden/blijven?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.