Hoelang mag ik wachten tot ik hem duidelijkheid vraag?
Ik heb een paar maanden geleden een leuke collega ontmoet en t klikte meteen. Hij had een vriendin, maar ondanks dat sloeg de vonk over en is er meer gaan groeien. Hij is nu zover dat hij zijn relatie van 10 jaar af aan t sluiten is en zijn spullen pakt om voorlopig weer even bij zijn ouders te wonen. Samenwonen vinden we nl nog wel erg snel.
Nu is hij al ruim een maand bezig met zijn spullen pakken, komt tussendoor nog vaak bij mij logeren...en het duurt maar....dat geeft mij het gevoel dat hij eigenlijk niet echt weg wil bij haar...er veel moeite mee heeft en dat snap ik ook wel.
Ik vraag me af of we nu wel of niet een relatie hebben, omdat hij gezegd heeft nog even vrijgezel te willen zijn...en hij is ook niet heel erg aan het opschieten met dat inpakken.
Hij doet dit alles om haar te ontzien en om geen problemen te veroorzaken want hij zegt dat hij bang is als hij eenmaal weg is....dan niet meer terug te mogen komen voor de rest van zijn spullen.
Wat is nu een redelijke termijn waarin ik duidelijkheid mag verwachten van hem en waarin ik mag verwachten dat hij weer bij zijn ouders woont en slaapt?
Want ik wil niet eeuwig blijven wachten en duidelijkheid in wat hij wil....al is hij daar zelf nog niet uit zegt hij steeds.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.