Hoe kan ik ervoor zorgen dat het niet bij 'teasen' blijft ( zie uitleg )?
Ik ben nu al een tijd bij mijn vriendin. Nu is het de laatste tijd zo dat het voornamelijk 'teasen' is. Als we bijvoorbeeld op bed liggen, dan spelen we wel heel leuk, en worden er ook zeker wel sexueel getinte grapjes gemaakt. Er wordt ook een vooronderstelling gemaakt, zo van : jaa je wilt wel, je weet dat je wil. en dat soort dingen. Nu heb ik zoiets van: als je dat doet, dan moet er ook wat op volgen. Ik wil d'r niet dwingen en vind het dan ook niet erg als het een keertje gebeurt. Maar het moet zeker niet elke keer gebeuren. Het is nu al een paar keer op rij gebeurt. Ik heb het al eerder aangekaart, maar ik heb niet het gevoel dat ze er rekening mee houd. Aangezien ik al met haar gepraat heb hierover, wil ik nu een stapje verder gaan en vragen of iemand een idee heeft van wat ik moet doen.
Hoe kan ik dus voorkomen dat ze slechts 'teased'. Ik vind het niet erg, maar ik kan het niet hebben als ze dat doet en dan uiteindelijk het daarbij laat.
Ik heb al proberen het initiatief proberen te nemen, maar vaak wordt ik dan ( keihard ) afgewezen.
Ik heb ook al met haar gesproken, maar uiteindelijk resulteert dat in het 1x niet doen en daarna gaat het vrolijk verder.
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen, want ik zie wel dat ze er de volgende ochtend dan ziet dat ik er mee zit, en dan is het weer ongezellig enzo. En natuurlijk, het is zo dat ik - in belang van haar stemming - ook niet zo moet reageren, maar ik wil ook niet al dit alles opkroppen .
alvast bedankt
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.