Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

ik denk, dat als je man de man zoent,flirt , en die man leuker vind en meer gevoelens voor hebt dan je eigen man.
Misschien heb ik je nu een beetje ermee geholpen. :)
groetjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Mijn mening is dat je al vreemd gaat, als je met een ander aan het zoenen bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je al het verlangen hebt naar een andere man dan je eigen man...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is per relatie verschillend.
Ik denk dat in de meeste relaties kussen/zoenen (en meer) met een andere man (of vrouw) dan je relatie vreemd gaan is.

(onschuldig) flirten, kijken en fantaseren zijn zaken die meestal niet als vreemd gaan beschouwd worden (al vinden sommige partner het natuurlijk wel onwenselijk)

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat wel een interessant weetje is;
Vrouwen vinden emotioneel vreemd gaan relatief ergers terwijl mannen lichamelijk vreemd gaan relatief erger vind.
(nb: ik zet er relatief bij want dit is natuurlijk voor iedereen anders, maar over het algemeen geldt het bovenstaande)

emotioneel vreemd gaan = iemand anders leuk/aantrekkelijk vinden of zelfs verliefd zijn op iemand anders.
Lichamelijk vreemd gaan = zoenen/vrijen etc met iemand anders.

Het verschil is opvatting tussen man en vrouw is natuurlijk;
In de natuur:
mannen zijn namelijk bang dat ze nageslacht opvoeden dat niet hun genen bezit terwijl vrouwen bang zijn dat hun man niet alle aandacht aan haar nageslacht/familie besteed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die vrouw zonder toestemming van de partner met een andere persoon zoent of 'erger'.
Zo heeft Jort 't uitgemaakt toen ie Georgina zag zoenen met een ander.

Toegevoegd na 1 minuut:
En of je vraag nu een vrouw of man betreft, dat maakt natuurlijk niks uit. Andersom geldt namelijk precies hetzelfde. Je kunt hier niet op discrimineren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je met een andere man vrijt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zonder je voor te stellen zoent of kroelt ga je vreemd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je in welke vorm dan ook intiem bent met een ander, zonder dat je partner daar vanaf weet. Je doet dus dingen stiekem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik persoonlijk vind dat je al vreemd gaat als je gevoelens hebt voor een ander als je eigen partner en daaraan toe gaat geven. Dat kan dus heel breed zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemdgaan is een begrip. Normaal gesprolken ga je vreemd als je met een ander dan je partner intiem wordt of meer dan normaal met een ander dan je partner aandacht krijgt of neemt van een ander dan je partner. In de moderne tijd komt daar nog het chatten bij met webcams waar je verder gaat dan je eigenlijk zou moeten (mogen) binnen een relatie ( met andere worden wanneer vind je zelf dat je partner vreemd gaat dan ga jij ook vreemd als je dat doet
14 jaar geleden
Vreemd ga je als je je niet aan de verwachtingen/afspraken houdt die tussen jou en je partner zijn gemaakt.

Spreek je bv. af: 'flirten mag, zoenen mag, maar sex niet' .... en heb je vervolgens tóch sex ... dán ben je vreemdgegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een (sexuele) relatie aangaat met iemand anders (man/vrouw) zonder dat je partner daarvan weet en daar toestemming voor gegeven heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3 redenenen:

Lust
Je kan iets te kort komen bij je partner of je man bevredigt je niet genoeg...

Emotioneel
Je voelt je niet meer verliefd de sleur komt in je relatie Je vind iets in de andere wat je partner mist enz...

INstinct
Je komt een man tegen waarvan jij denkt dat hij goede genen heeft en waar jij dus goede kinderen mee kan maken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je contact hebt met een ander dan je vaste partner dat buiten de afspraken valt die je impliciet of expliciet met je partner hebt over dergelijk contact.

Precies hetzelfde als wanneer je als man vreemdgaat dus.

Een goede vuistregel als je zelf twijfelt of wat je doet vreemdgaan is: als je het idee hebt dat je een bepaald contact voor je partner moet verbergen, heb je zelf ook wel door dat je iets doet dat niet binnen jullie afspraken valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemdgaan vind ik fysiek intiem contact als zoenen/seksen.
Het opbouwen van een emotioneel intieme band met iemand anders kan schadelijk zijn voor de relatie als de partner zich hierin op welke manier dan ook gepasseerd voelt!! En ja dat kan als vreemdgaan gezien worden, maar het is minder gemakkelijk 'meetbaar' als het fysieke contact en daarom een relatief begrip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing