Zijn wij te oud voor kids.?
Hallo, ik ben vader van 4 kids waarvan er nog 1 thuis woont. heb nu een partner met 3 kids en waarvan er nog 1 bij ons woont. dus 2 kids , 1 van 10 en de ander is 5.
We willen samen oud worden en trouwplannen zijn al gepland. Ons drang naar een kind van ons samen is groot.
Ik ben 46 en mijn partner is 41. We zijn nog jong van geest en uiterlijk en lichamelijk fit. de lft van mijn partner zet haar in twijfel. Ze wilt nog zo graag een kind en ik ook. we bezitten nog genoeg liefde om dit een kind te geven. ik persoonlijk vind liefde voor een kind belangrijker dan lft. als de moeder dit natuurlijk nog lichamelijk aan kan. in principe willen we niets liever als een kind van ons beide en staan er meer als 100% achter. Als een kind liefde krijgt van wat oudere ouders is dit in ons ogen toch niet slecht tegenover b.v een kind bij jongere ouders maar waar het thuis niet goed gaat. Wil dus hierbij aan jullie vragen wat jullie ervan vinden? In principe is de jongste kind in huis pas 5 jaar, dus qua lft kloof valt dit wel mee.
M.v.g Daddy.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.