Moeder gevoelens; zie omschrijving?
Vanaf mijn 2e jaar ben ik opgegroeid in een pleeggezin, ik had wel contact met mijn bio. moeder maar best weinig.
Ze had wisselende contacten enzv en weinig tijd voor mij.
Sinds een tijd heeft een stabiele relatie en gaat het contact tussen mijn moeder en mij ook wat beter.
Ook nu ik zelf moeder ben begrijp ik keuzes van haar wat beter.
Maar ik zit met wat dingen die ik niet kan begrijpen.
Bijvoorbeeld; Met moederdag wil ik op bezoek bij mijn moeder en geef dit aan, maar zij gaat dan naar mijn stief opa & oma en beseft niet dat ik het jammer vindt haar op moederdag niet te zien ( wordt ook niet gevraagd daar heen te komen)
Ik zie haar zeer weinig en ze zeurt altijd dat ze weinig tijd heeft, maar ze gaat wel iedere dinsdag bij mijn stief opa & oma eten want die mensen zijn anders maar zo alleen.
Maar ze snapt niet dat ik als haar dochter haar ook wel wat meer zou willen zien dan 1x in de 2a3 maanden, en ook mijn zoontje haar klein kind.
Het zelfde met de kerst komt ze bij ons gerust een dag later want ze moet naar mijn tante en de andere dag naar Opa & Oma. Ik wil ook graag met mijn moeder zijn dan.
Als ik het hier me vriendinnen over heb begrijpen ze het niet omdat hun moeders graag hun en ook regelmatig.
Mijn moeder belt 1x in de 2 maanden.
Zou het komen dat mijn moeder het niet door heeft?
Of omdat ze die moedergevoelens nooit heeft gehad?
Omdat ze mij niet opgevoed heeft?
ze heeft ook geen andere kinderen!
En hoe kan ik subtiel aangeven dat het me pijn doet?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.