Heeft iemand een goed idee hoe ik een kleindochtertje mee naar de kapper kan krijgen. Ze is er extreem angstig voor.?
Haar ouders ( verstandige mensen en beide professioneel thuis in pedagogiek ) hebben alle mogelijke trucs en beloftes al uit de doos getoverd.. maar ze slagen er niet in haar stil te laten zitten op die stoel en keren telkenmale onverrichterzake weer terug naar huis. Nu zal ik het tijdens een logeerpartij (misschien) proberen en vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft?
Ik kan alvast zeggen dat ze niet gevoelig is voor welke beloningen dan ook.
Toegevoegd na 5 minuten:
Ze is 3 en half jaar , is heel lief en sociaal maar heeft een bijzonder sterke wil.
Toegevoegd na 5 dagen:
Ik bedank iedereen hartelijk voor het actieve meedenken. Inmiddels heeft ' het gebeuren' plaatsgevonden. Ik heb het zelf gedaan. En wel op het moment dat ze eigenlijk naar bed moest. ( Na het bad en de gepoetste tanden) Een filmpje van de 3 biggetjes in de dvd-speler. In de Tripp Trapp, kleed om.. en heel rustig aan. Ze zat voorbeeldig stil en het is me wonderwel gelukt er een jaren 50 kopje van te knippen. (Bobline). De ouders waren blij verrast en we hebben het voor een deel gefilmd, omdat het echt een soort wondertje is, dat het zo probleemloos is verlopen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.